ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال


دانلود پاورپوینت سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 18 صفحه

بنام خدا سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال مقدمه: همانطور که می دانیم از گذشته تا به حال 3 دوران یا عصر داشتیم در هر کدام از این دوران ها مزیت رقابتی وجود داشت که به مرور زمان جایگزین مزیت قبلی شدن. عصر کشاورزی عصر صنعتی عصر دیجیتال زمین به عنوان مزیت رقابتی نیروی محرکه مکانیکی همانند ماشین بخار نیروی یا سرمایه انسانی سرمایه انسانی لستر تارو از سرمایه انسانی به عنوان مهارت ، تحصیلات ، دانش یاد می داند.
گری برکر برنده نوبل اقتصادی سرمایه های انسانی را همانند کارخانه ها ، ماشین آلات ،....
بخشی از ثروت ملل می داند. پس می توان گفت سازمان های پیش رو در بازار و فعالیت خود می باشند که در سه (3) زمینه کار کنند: جذب پرورش نگهداری جذب بهترین ها این سه بخشی که ما نشان دادیم به خاطر توضیح دادن از هم تفکیک کردیم اما اساساٌ سازمان های که فضای مناسب توسعه انسانی را به وجود می آورند همزمان می توانند در جذب و نگهداری این سرمایه موفق باشند. شرط اول برای جذب بهترین ها این است که سازمان توانای درک و فهم گرایش روانی کسانی را که به نیروی سازمانی می پیونند را داشته باشد .
نسل جدید ما به دنبال استخدام مادام العمر نمی باشد بلکه یک سوداگر می باشد؟
شرط دوم : صداقت شرکت ها استعداد های برتر علاوه بر حجم وسیعی از اطلاعات عهد شکنی شرکت ها را نیز تجربه می کنند پژوهش های در مدت پنج سال 1990 تا 1995 انجام شد نتایج آن نشان داد که حقوق مدیران عامل 95% ، سود شرکت ها 75% افزایش یافته در حالی که حقوق این افراد 16% و اخراجی ها نیز 39% افزایش یافته است.
این روند باعث شک وبدگمانی کسانی که در آینده خواهان پیوستن به نیروی کار سازمان دارند می شود.
بنابراین سازمان ها باید به دنبال شفافیت در کارها باشند.
چه بهتر که سازمان ها شیوه ارزش یابی ، نحوه تقدیر از کار و انواع برنامه ها و فرصت ها را که برای رشد و ارتقا تدارک میبینند پیشاپیش اعلام کنند. شرط سوم : قدر شناسی و حقوق و مزایا: بیشتر کارکنان با این ذهنیت وارد سازمان می شوند که تا کارشان خوب انجام شود و تا زمانی که به شرکت و سازمان وفادار باشند شرکت علاوه بر پاداش فرصت ترقی افراد را مهیا می کند. برای افراد برجسته شرط استخدام در هرسازمان وجود شرایط عادلانه و یکسان می باشد .
از این رو شرکت ها هم چنان در تکاپوی ایجاد توازن بین توقعات کارکنان قدیمی و انگیزه آفرینی برای کارکنان جدید می باشد. شاید پیچید ه ترین مقوله ای که سازمان های آینده با آن روبرو هستند مقوله تامین نیازهای معنوی کارکنان می باشد؟
شرط چهارم : قابلیت استخدام در یک مقاله ای به قلم فرانک لالی آمده است که چرا باید در شرکت های سرمایه گذاری کنیم که برای رشد افراد خود سرمایه گذاری می کنند .
نتیجه : میزان سود دهی و بهروری سازمان های که میزان بودجه آموزشی خود را به خصوص بعد از کوچک سازی و اخراج گروهی از کارکنان افزایش داده اند در برابر سود و بهروری سازمان های که بودجه آموزشی خود را حتی ثابت مانده اند دو برابر شده ست . سازمان های امروزی از طرق مختلف از کارگاه های آموزشی اقتضای آخر هفته تا برنامه منظم و مفصل می خواهند ثابت کنند که آموزش ضمن کار ک

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سرمایه انسانی در عصر اقتصاد دیجیتال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد