ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پکیج 120عدد اقدام پژوهی با کیفیت در قالب ورد

اختصاصی از ژیکو پکیج 120عدد اقدام پژوهی با کیفیت در قالب ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

120 عدد اقدام پژوهی ورد  و قابل ویرایش و با کیفیت تنها با 10 هزار تومان

 

عناوین موجوذ در این بسته:

 

 

   چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟

?   حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب وهوایی ایران

?   چگونه می توانم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزان پرورش دهم؟

?   چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب خط نوشتاری زهرا را بهبود بخشم؟

?   چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم؟

?   چگونه در درس انشاء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم.

?   چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

?   چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز . م را برطرف کنم؟

?   چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش اموز فاطمه را حل کنم

?   چگونه توانم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟.

?   چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟

?   چگونه می توانم میزان علاقه شاگردانم به درس ریاضی را افزایش دهم

?   بررسی علل اشکالات در املا نویسی دانش اموزان و راهکارهای درمان ان

?   چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس های چمد پایه مقطع ابتدایی

?   چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت وضعیت درس ادبیات فارسی دانش اموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم؟

?   چگونه با روشهای نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش اموزان را تغییر دادم

?   چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم

?   چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟

?   چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم

?   چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم

?   چگونه می توانیم نشاط را در دانش اموزان مدرسه راهنمایی در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم

?   چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف) را در دانش آموزم بر طرف کنم

?   چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقمند کنم

?   چگونه مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شدم؟

?   چگونه خصلت نیکوی   احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟

?   با چه راهکارهایی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

?   چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

?   بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

?   چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

?   چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزان پایه اول را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟

?   چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

?   چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم

?   چگونه ساعت تاریخ دبیرستان را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟

?   چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

?   چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم

?   چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

?   چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم

?   چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم

?   چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بااستفاده از کامپیوتر افزایش دهم

?   چگونه توانستم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم

?   چگونه توانستم مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان را بوسیله ورزش حل نمایم

?   بررسی دلایل افت تحصیلی در درس عربی سوم راهنمایی

?   چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

?   چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم

?   چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟

?   چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟

?   چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم

?   چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟

?   چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم

?   راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان

?   چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود بخشم

?   چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم ؟

?   چگونه توانستم دانش آموزانم را به یادگیری درس حرفه و فن ترغیب کنم ؟

?   چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم؟

?   چگونه می توانم با استفاده کامپیوتر میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار وفن اوری افزایش دهم

?   چگونه می توانم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم

?   چگونه می توان رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت کرد؟

?   چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

?   چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟

?   چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟

?   چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟

?   چگونه می توانم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف نمایم

?   چگونه توانستم توانایی دانش آموزان را در حفظ اصطلاحات زیست شناسی افزایش دهم

?   چگونه توانستم خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم ؟

?   چگونه می توانیم ترس سامان ازآموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم

?   چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم؟

?   چگونه اختلال در خواندن رضا را برطرف کنیم

?   چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟

?   چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم چگونه می توانم عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم تقویت کنم

?   چگونه می توانم ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاقم را کاهش یا از بین ببرم

?   چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟

?   روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس

?   راهکارهای افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

?   چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

?   چگونه می توانم مهارت انشانویسی دانش آموزان را افزایش دهم

?   چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه را افزایش دهم؟

?   چگونه توانستم در کودک بازمانده از تحصیل ایجاد انگیزه کنم.

?   چگونه توانستم وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم را بهبود بخشم

?   چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم

?   چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

?   بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره دبیرستان

?   چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی بهبود ببخشم ؟

?   چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟

?   چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟

?   چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم؟

?   چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟

?   چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟

?   چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

?   بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

?   چگونه توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم را اصلاح نمایم ؟

?   چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید وبدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد؟

?   چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم.

?   بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

?   بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان و راهکارهای برطـــرف نمودن آنها در قالب یک پژوهش علمی

?   حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم

?   چگونه می توانم علاقه ی دانش آموزان مدرسه ی را جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه افزایش دهم ؟

?   چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم

?   چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم ؟

?   پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس

?   چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات اختلالات یادگیری سمانه(دانش آموز پایه اول ابتدایی ) راحل کنم؟

?   تأثیرآموزش شیمی با استفاده از فناوری اطلاعات بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

?   چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

?   چگونه می توانم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

?   چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت کنم

?   چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم

?   چگونه توانستم بوسیله ورزش مشکل پرخاشگری دانش آموز را برطرف نمایم

?   راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

?   چگونه توانستم ضعف درسی دانش آموزانم را بهبود بخشم

?   بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی


دانلود با لینک مستقیم


پکیج 120عدد اقدام پژوهی با کیفیت در قالب ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد