ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران 58 ص

اختصاصی از ژیکو اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران 58 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 54

 

سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران

سهم شما از زندگی چیست ؟

تابحال چند فرصتهای طلایی زندگیتان تردیدکرده اید . آنها را از دست داده اید؟

آنها را برای خود مرور کنید .

ما امروز در کنار شما هستیم تا فردا حسرت این روز و این لحظه را نخورید .

در اوایل سال 1382 سه شرکت ایرانی معتبر به نامهای ( شرکت انتشارات فرانشر – شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران ) اقدام به راه اندازی و اجرای بزرگترین طرح فروش شبکه ای کشور نمودند . (اطلاعات کاملی در مورد سیستمهای بازاریابی و فروش شبکه ای را در قسمت ( منابع اطلاعاتی ) همچنین سایت مطالعه فرمایید . )

حاصل تلاش و سرمایه گذاری مشترک این سه شرکت معتبر و ثبت شده سایتی است به نام ( شبکه اطلاع رسانی کتاب ایران ) و نشانی سایت این شرکت WWW.IRANBIN.COM می باشد .

افتخار داریم تا با معرفی یک سرویس جدید ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور و توسعه بیشتر کسب و کار الکترونیکی خودمان ، اینبار شما عزیزان را نیز در این رونق بخشی و فرهنگ سازی سهیم کنیم ! شاید شما نیز تا کنون جملاتی از قبیل کسب و درآمد از اینترنت ، کاردر خانه ، پولسازی با اینترنت ، ای میل بزنید ، سود بگیرید و ... را شنیده باشید و یا در Googel و Yahoo مدلهای خارجی آنرا جستجو و پیگری کرده باشید . شاید هم اصلاً به این مقوله اعتقاد نداشته باشید و تا کنون نیز دنبال آن نبوده اید . ما همه شما کاربران را دعوت می کنیم که با ما در این مسیر همگام باشید . ما این موضوع که واقعاً از طریق اینترنت می شود به صورت قانونی و به حق پول در آورد را باور داشته باشید . ما این امکان را برای شما از طریق یک مشارکت عادلانه فراهم کردیم و توصیه می کنیم این بخش را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید .

فرصتهای مناسب در زندگی بندرت پیش می آید !

سایت ایران بین مدتهاست که برای معرفی خود شیوه های مختلف از جمله تبلیغ در نشریات ، روزنامه های و سایتهای پربیننده ، شرکت در نمایشگاههای مرتبط ، پخش کاتلوگ و بروشور ، چاپ آگهی در کتابهای مختلف و ... را در پیش گرفته است ، ولی به قول جف بزوس مدیر عامل amazon.com ثابت شده است که در دنیای امروز هیچ تبلیغی موثر از تبلیغ شفاهی و دهن به دهن نیست . به همین دلیل بازاریابی شبکه ای امروزه در این غرب یکی از مهمترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی به شماره می آید . در واقع با گسترش اینترنت و تسهیل در روابط ، این امکان در عصر کنونی جدی تر گرفته می شود . متاسفانه در ایران هنوز شرکتها برای تبلیغ و فروش کالاهای خود این روش را بکار نگرفته اند و یا حداقل ما تا این لحظه از آن بی خبریم .

بنابراین تصمیم گرفته با توجه به تحویل علم بازاریابی در دنیا و قدرت شگرفت بازاریابی شبکه ای در توسعه و معرفی کالاها و خدمات و همچنین با عنایت به پیشرو بودن سایت ایران بین در حوزه تجارت الکترونیک در ایران ، نخستین کسب و کاری باشیم که از این روش برای معرفی و توسعه کار خودمان طبق یک اصول علمی استفاده می کنیم و شما عزیزان را نیز در آمد آن شریک نماییم .

برای منظور علاوه بر عضویت معمولی و رایگان در سایت ( طبق روال گذشته ) یک عضویت ویژه نیز ، برای آندسته از افرادی که تمایل دارند در این بازاریابی با سایت همراه باشند و ضمن استفاده از مزایای آن ، در آمد هم کسب کنند ، تعریف نموده ایم .

امکاناتی که این سایت برای اعضای خود در نظر گرفته است عبارتند از :

امکان تهیه کلیه کتب چاپ داخل کشور از طریق سافرش اینترنتی و تحویل رایگان کتب در محل کار یا محل سکونت اعضا .

ارائه کلیه کتب چاپ داخل کشور با 5 تا 15 در صد تخفیف پشت جلد .

تهیه و فروش کلیه کتب خارجی ( بیش از 30 میلیون عنوان چاپ خارجی )

تهیه و ارائه بیش از 9000 عنوان کتب خارجی تخصصی و عمومی با دلار نرخ دولتی 220 تومان برای اعضا.

تهیه و فروش محصولات فرهنگی صوتی و تصویری بدون هزینه حمل و با 5 تا 15 درصد تخفیف برای اعضا .

تهیه و فروش تحویل کارتهای اینترنت و تلفن با 10 تا 20 درصد تخفیف .

ارائه یک کارت اعتباری الکترونیکی داخلی توسط شرکت تجارت الکترونیک آریا . به نام عضو ( آریا کارت )

ارائه امکانات شرکت در سیستم فروش شرکت و کسب درآمد توسط شراکت در بخش فروش شبکه ای .

مبلغ عضویت در این سایت و استفاده از تمامی مزایای ذکر شده تنها 14 هزار تومان ( چهارده هزار تومان می باشد .

اما این سه شرکت معتبر در زمینه تجارت الکترونیک و فروش شبکه ای اقدام به استفاده از اعضا برای جنب اعضای جدید در جهت سهولت در امر تهیه کتب و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نموده اند و در ازای این همکاری متقابل مبلفی را به عنوان حق مشارکت در این سیستم فرهنگی و معتبر به اعضای فعال در این بخش پرداخت می نمایند .

شما پس از عضویت در این سیستم وارد یک شبکه فروش خواهید شد و گذشته از امکان استفاده از تمام مزایای ذکر شده می توانید در آمد قابل قبولی را نیز به عنوان شغل دوم بدست آورید . ( روش عضویت در سایت ایران بین )

در شبکه بازاریابی ایران بین، هر فرد برای عضویت ویژه باید یک معرف داشته باشد . به عبارت دیگر هیچ شخصی نمی تواند به عضویت ویژه سایت درآید مگر اینکه توسط یک عضو ویژه دیگر معرفی شده باشد. این معرفی از طریق درج ID منحصر به فرد هر شخص در فرم ثبت نام برای عضویت ویژه صورت می گیرد. بنابراین هر عضو ویژه در سایت، زیر مجموعه ای از اعضای ویژه دیگر دارد که یا خود مستقیماً آنها را به سایت معرفی کرده است(یعنی شناسه وی به عنوان شناسه معرف ذکر شده است) و یا افرادی که یک روز توسط شما به مجموعه اضافه شده اند و شما معرف مستقیم آنها بوده اید، آنها  را به زیرمجموعه خود اضافه کرده اند. برای اینگونه افراد نیز شما معرف غیر مستقیم به حساب می آیید. افراد در یک زیر مجموعه به صورت شاخه ای و چپ و راست رشد می کنند. علت این امر هم یک دلیل ریاضی است(در واقع این شیوه احتمال ورشکستگی را برای پشتیبان شبکه از بین می برد و امکان رشد تا بینهایت را فراهم می کند).  

طبق این شرایط سایت به ازای هر دو نفری که شما سایت ایران بین را به آنها معرفی می کنید و آنها به عضویت ویژه سایت در زیر مجموعه شما در می آیند، 2 هزار تومان پرداخت می نماید. در این بخش باید توجه داشته باشید که هر فرد خودش موقعیتش را از نظر چپ و راست بودن در زیر شاخه شما تعیین می نماید(البته در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند خودشان دوستان و همکارانشان را ثبت نام نمایند تا جایگاه


دانلود با لینک مستقیم


اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران 58 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد