ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

اختصاصی از ژیکو دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟


دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

 

تعداد صفحات 29

 

قیمت 2000 تومان

 

قسمتی از مجموعه

مقدمه

 در هنگام پرداختن به مباحث قرآنی، شایسته است که ابتدا بدانیم ، خود قرآن درباره خود چه می گوید؟ و یا خویشتن را چگونه معرفی می کند؟ از این رو، اولین نکته ای که قرآن در این زمینه بدان اشاره می نماید آن است که ، این کلمات و عبارات سخن خداست. نکته دوم آن که ، قرآن وظیفه خود را هدایت انسان ها و بیرون آوردن آنها از تاریکی ها به سوی نور می داند. (مطهری ، 1371 : 33) آن جا که به صراحت می فرماید : « این قرآن کتابی است که ما به تو فرستادیم تا مردم را به امر خدا از تاریکی ها به سوی نور رهنمون شوی.» (سوره ابراهیم/ 1) بر این اساس ، آشنایی با قرآن نه تنها آشنایی با کلام خداست، که این آشنایی ، شاهراه رهایی از تاریکی جهت رسیدن به نور و روشنایی ست. حال چنانچه طلیعه آشنایی افراد با این کتاب آسمانی و ایجاد علاقه مندی به آن ، از همان دوران تحصیل همراه باشد ، پیدایش صفات عالیه در انسان ، بسیار سریع تر روی داده و دوام و بقای آن نیز در روش و منش آنان بیش تر و پایدار تر خواهد بود. زیرا به فرموده ی حضرت علی(ع) ، یادگیری علم و دانش [ به ویژه علوم قرآنی ] در دوران کودکی ، هم چون ایجاد نقش بر روی سنگ است. (حیدری ابهری ،1387 : 40) با توجه به مطالب یاد شده ، آشکار می گردد که نقش و جایگاه درس قرآن در تربیت دانش آموزان ، به چه میزان دارای اهمیت است. اما سؤال مهمی که مطرح می باشد آن است که، چرا در برخی از مدارس ، دانش‌آموزان به درس قرآن بسیار علاقه مندند ! اما در برخی دیگر از مدارس ، چنین علاقه ای از خود نشان نمی دهند ؟ چرا در بعضی از آموزشگاه ها معلمان و مربیان در تدریس قرآن به دانش‌آموزان موفق اند؟ اما در بعضی دیگر از آموزشگاه ها، موفقیت چندانی در این زمینه مشاهده نمی شود؟ به راستی دلیل این موفقیت ها و ناکامی ها چیست؟ و عوامل آن کدامند؟ به گواه برخی از پژوهشگران ، هم چون بنی حسن (1385) که در تحقیقی ضمن بررسی علل مهجوریت قرآن در بعضی از مدارس قم ، به این واقعیت تلخ اشاره دارد که هنوز، معلّمان در خصوص استفاده از روش های گوناگون به ویژه جنبه های هنری در آموزش قرآن، مهارت کافی را ندارند! هنوز در مدارس ، منابع مالی کافی به تهیه وسایل آموزشی و کمک آموزشی درس قرآن، اختصاص داده نمی شود! هنوز به آموزش قرآن ، توجه کافی نمی شود! هنوز هماهنگی لازم با خانواده ها در خصوص درس قرآن دانش‌آموزان صورت نمی گیرد و یا آموزش کافی در این زمینه به آنان داده نمی شود ! و هنوز از سوی مدیران و مسئولان در خصوص درس قرآن ، نظارت و پشتیبانی لازم صورت نمی گیرد! (مجموعه مقالات منتخب فرهنگیان بسیجی ، 1386 : 91)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژؤوهشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه (دوره اول) را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

تحقیق درمورد تهران 3

اختصاصی از ژیکو تحقیق درمورد تهران 3 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد تهران 3


تحقیق درمورد تهران 3

دسته بندی : جغرافیا _ شهرشناسی ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 24 صفحه

دانشکده معماری و شهرسازی (علم و صنعت) کارشناسی ارشد موضوع: خانه امید (مرکز نگهداری کودکان خیابانی) ویژگی‌های جغرافیائی و اقلیمی منطقه : موقعیت جغرافیایی- موقعیت طبیعی- زمین لرزه- ویژگیهای اقلیمی- احکام و ضوابط طراحی ویژگیهای جغرافیایی و اقلیمی منطقه محل مورد نظر برای طراحی، در منطقه دو، شهرداری تهران واقع می‌باشد.
مطالعه ویژگیهای اقلیمی پروژه حاضر، بر اساس آمار 15 ساله (1344-1359 هـ .
ش) ثبت شده در ایستگاه کلیماتیک مستقر در نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام می‌یابد.
ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی در ارتفاع 1541 متری با عرض جغرافیایی 57 35 شمالی و طول جغرافیایی 25 51 قرار گرفته است.
در ابتدا توضیحاتی کلی در مورد موقعیت جغرافیایی شهر تهران آورده شده و سپس به تفصیل ویژگیهای اقلیمی منطقه مورد نظر بررسی شده است.
هدف از این مطالعات دستیابی به اطلاعاتی است که از طریق آن، می‌توان معماری بناهای مورد نظر را تا حد امکان با شرایط و مقتضیات اقلیمی انطباق داد و شرایط زندگی و یا بهره‌گیری از فضاهای مجموعه را با وضعیت آب و هوایی محیط تنظیم نمود.
- خلاصه روند دویست ساله توسعه و گسترش شهر تهران شهر تهران از حدود دویست سال پیش که پایتخت اعلام شد تا به امروز تحولات بسیاری را از سر گذرانیده است و طی ادوار مختلف توسعه، به کلان شهر کنونی تبدیل شده است.
شهر تهران عمدتاً در سه مقطع گسترش یافته است؛ اول در زمان صفویه و قاجاریه، دوم در زمان پهلوی اول و سوم در زمان پهلوی دوم.
حرکت طبیعی گسترش شهر تهران طی دوران صفویه و قاجاریه و به حکومت رسیدن رضاشاه، دچار تحولات جدیدی شد.
وسعت شهر تهران طی دوران کوتاه حکومت وی به سرعت افزایش یافت و از حدود 24 کیلومتر مربع در سال 1301 هـ .
ش به حدود 45 کیلومتر مربع در سال 1320 هـ .
ش رسید.
یعنی مساحت شهر در ظرف کمتر از 20 سال، تقریباً دو برابر شد.
هسته مرکزی شهر نیز با توجه به جاذبه شمال شهر و شمیرانات به طرف آن کشیده می‌شود، به طوریکه امروزه مرکز تهران از بازار به خیابان انقلاب تغییر مکان داده است، یعنی 4 کیلومتر حرکت کرده است.
در نقشه‌های گسترش شهر تهران در دوره‌های مختلف، این تغییرات به وضوح دیده می‌شود.
  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد تهران 3

دانلود اقدام پژوهی علاقمندی دانش آموزان به درس پیام های آسمانی

اختصاصی از ژیکو دانلود اقدام پژوهی علاقمندی دانش آموزان به درس پیام های آسمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی علاقمندی دانش آموزان به درس پیام های آسمانی


دانلود اقدام پژوهی علاقمندی دانش آموزان  به درس پیام های آسمانی

 

 

 

 

 

 

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز محمد امین سمیع را به درس پیام های آسمانی علاقه مند کنم؟

 

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 19صفحه

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

چکیده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده های مرفه و تحصیلکرده ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزانی طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت .

اینجانب علی اکبر دکامی دبیر رشته دینی و عربی  سالهاست که در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم حدود ده نفر آن ها  دارای مشکل ضعیف یا حاد بودند که در پی رفع نسبی هر یک برآمدم . شرح یکی ازموارد به این صورت بود . محمد امین  پسری بی نظم و حواس پرتی بود که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران بود  . و در کلاس من (پیام های آسمانی) توجهی به درس و کتاب نداشت.  من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی او شدم و با صحبت با مادر و ناپدری او و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاقی او شدم

مقدمه :

هیچ کس  در خانواده از تأثیرات نامطلوب طلاق گریزی  ندارد . طلاق و جدایی والدین پدیده ای ناخوشایند و نامطلوب است که غالباً پس از یک دوره کشمکش  و درگیری های شدید خانوادگی به وقوع می پیوندد . علاوه بر فشارهای روانی که در پی کشمکش های فزاینده ی والدین طلاق بر نوجوان تحمیل می گردد ، فشارهای روانی دیگری نیز به عنوان  پیامد های جانبی طلاق وجود دارد که گاه مجموع این فشارها می تواند نوجوان را به مرز بیماری های اعصاب و روان ، ناهنجاری های رفتاری ،  ناسازگاری های اجتماعی و عاطفی نیز بکشاند . اولین سال های طلاق پرتنش ترین سال برای والدین است ، زیرا با بسیاری از مشکلات تازه و دشواری های مربوط به امورمالی و خانوادگی مواجه اند .  (‌حجازی ، ص 33 )  اکثر اوقات در چنین شرایطی خود پنداره ی والدین دچار تزلزل می شود و احساس اضطراب ، افسردگی ، خشم ،  طردشدگی و ناتوانی وبی کفایتی در برقراری روابط پر معنا به وجود می آید . این احساسات همانند امواجی حریم روانی و عاطفی نوجوان را متأثر  می سازد و نوجوان علاوه بر شرایط جدید والدین ، ناچار به تحمل   پدیده های جانبی طلاق نیز خواهد بود. (‌حجازی ، ص 34 )

نوجوانان 12 تا 15 ساله ، روش های دفاع ، تأثیر و برداشت متفاوتی نشان می دهند . این نوجوانان با انکار و رویا ، به مقابله با این پدیده برمی خیزند درد می کشند و غم فراوان خود را آشکار می کنند .( حسین نژاد )

بعضی از نوجوانان خود را باعث و بانی طلاق والدین می دانند ( کولمن ص 13 )  و چون در خانواده صحبتی در این رابطه  نمی شود ، نوجوان روز به روز درتخیلات وهم آمیز فرو می رود و این ترس و نگرانی و ناامیدی خود را با شب اداری یا دروغ گفتن و اذیّت و آزار دیگران و ترس های واهی و... نشان می دهد .  یکی دیگر از عوامل روانی که باعث دروغ گفتن نوجوان   می شود ، احساس تحقیر است ، بخصوص  اگر در مدرسه و خانواده مورد نکوهش و سرزنش متعدد قرار بگیرد ، این حالت با شدت بیشتری بروز می کند. نوجوانی که مورد تحقیرو اهانت واقع شود و به شخصیتش ضربه وارد آمده است ، تلاش می کند تا از  هر راهی که می تواند ،خود را نشان بدهد ،کاری کند که اعضای خانواده و احیانأکسانی دیگر ،به وی توجّه کنند ، او را به حساب بیاورند و به شخصیتش اعتراف کنند . یکی دیگر از علل دروغ گویی دانش آموزان ترس از مجازاتهاست . بدیعی است هر قدر مجازات خشن تر باشد ،ترس زیاد تر و اصرار نوجوان در دروغ بیشتری خواهد شد .

یکی از مهمترین عوامل پرورش فطرت راستگویی در نوجوانان ،محیت خانواده است . جایی که پدران و مادران راستگو هستند و پیرامون دروغ و خلاف حقیقت نمی گردد، طفل طبعاً به راه درستی می رود  و راستگو  بار می آید و به آسانی می تواند موانعی را که به فراوانی در سر راهش پیدا می شوند ، بر طرف کند . برعکس ، جایی که پدران و مادران خود دروغ می گویند و به این خوی ناپسند معتاد هستند ، قطعاً طفل با خلق ناپسند دروغگویی رشد می کند .(‌شفیع زاده )  

بدون شک دانش آموزی که در یک خانواده از هم گسیخته به سر می برد و اختلاف و مشاجرات والدین امنیت خاطر و سلامت عاطفی او را به هم می زند ، افت تحصیلی و کاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است که دبیران در آگاه کردن والدین وکنترل رفتار آنان ، نقش تعیین کننده ای ایفا می کند‌ ( ملکی)  و دبیر حافظ اسرار دانش آموز است .

*  طلاق یعنی جدا شدن از قید نکاح ، رهایی از زناشویی  

**  ناهنجار یعنی کج وناهموار ، زشت و ناپسند ، بی قاعده

***  رفتار یعنی روش ، رفتن ، طرز حرکت ، طرز عمل  ( برگرفته از فرهنگ عمید)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی علاقمندی دانش آموزان به درس پیام های آسمانی

دانلود پاورپوینت چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق (کار و سازمان) داشته باشیم

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق (کار و سازمان) داشته باشیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق (کار و سازمان) داشته باشیم


دانلود پاورپوینت چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق (کار و  سازمان) داشته باشیم

از رضایت تا دلبستگی:

رضایت کارکنان یک پدیده کوتاه مدت

 دلبستگی:       

عمیق تر و با ثبات تر

 حالت نسبتاً ثابت روانی

باید از بالای سازمان 

کارکنانی استخدام کنیم که از آمادگی بیشتری برای دل سپردن به کار و سازمان برخوردارند. از چه طریق؟

 یکی از موارد کلیدی توجه به تناسب شخص و شغل و تناسب شخص و سازمان است.
سرپرستان مستقیم
توصیه هایی به سرپرستان:
اولین سوالی که هر مدیر یا سرپرست باید از همه کارکنانش بپرسد؟؟؟
آموزش به مدیران و سرپرستان  برای؟؟؟
شناسایی مستمر نیازهای انگیزشی کارکنان
آشنایی با مدل های انگیزشی:
مدل VOICE:
در این مدل بر 7 عامل موثر که موجب دلبستگی کارکنان به سازمان می شود تاکید شده است:
1.Vision:
اهداف مشخص ، چشم انداز و ماموریت شفاف  و متعالی، تببین و اطلاع رسانی نماییم .
2.Opportunity:
کارکنان دوست دارند توسعه یابند و مهارت ها و دانششان را ارتقا بخشند .
3.Incentive:
پاداش ، مزایا و پول را آنگونه که اثر بخش است فراموش نکنیم
4.Impact:
کارکنان احساس کنند کاری که انجام می دهند مفید و موثر است .
5.Community:
ارتباط موثر و مثبت را قطع نکنیم . چه بین مدیران و کارکنان چه خود کارکنان با هم .
6.Communication:
با کارکنان در بازه های منظم گفتگو و آنها را در تصمیم گیری ها شریک کنیم .
 
شامل 24 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق (کار و سازمان) داشته باشیم

تحقیق و بررسی در مورد برق قدرت 49 ص

اختصاصی از ژیکو تحقیق و بررسی در مورد برق قدرت 49 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 50

 

برق قدرت

تعریف گالوانومتر :

بسته به مقدار جریان اثرهای آن به میزان متفاوت بروز می کنند. بنابر این برای اندازه گیری جریان می توان از هر یک از اثرهای شیمیای ، گرمایی یا مغناطیسی آن استفاده کرد وسایلی که برای اندازه گیری جریان به کار می روند، گالوانومتر نامیده می شود.

گالوانومتر ساده :

ساده ترین نوع گالوانومتر با استفاده از اثر گرمایی جریان ساخته شده است. این گالوانومتر دارای دو سیم نازک است که یکی از سیم ها در دو انتهایش ثابتند. و جریان گذرنده از آن اندازه گیری می شود. سیم نازک و محکم دوم دور محور عقربه پیچیده شده است. وسط سیم کشیده اول را به فنر کشیده ای وصل می کنند که سر دیگرش به بدنه گالوانومتر متصل است.

بر اثر جریان ، سیم اول گرم و دراز می شود. رشته سیم که توسط فنر کشیده می شود عقربه گالوانومتر را به اندازه زاویه معینی می چرخاند که بستگی به دراز شدن سیم یعنی شدت جریان الکتریکی دارد. صفحه گالوانومتر برای جریان بر حسب آمپر ، میلی آمپر مدرج می شود. در این صورت گالوانومتر آمپرسنج یا میلی آمپر سنج نامیده می شود.

آمپرسنج برای اندازه گیری جریان:

برای اندازه گیری جریان گالوانومتر یا آمپرسنج باید طوری اتصال داده شود که جریان کل مدار بتواند از آن عبور کند. برای این منظور باید در نقطه ای مدار را قطع و دو انتهایش را به قطب آمپر سنج وصل کرد. به عبارت دیگر آمپرسنج را باید به طوری متوالی در مدار قرار داد. چون جریان حالت ثابت را اندازه می گیریم. اینکه وسیله را به کدام قسمت از مدار وصل کنیم اهمیتی ندارد در صورتیکه در جریانهای متغییر چنین نیست.

ولت سنج برای اندازه گیری ولتاژ :

با استفاده از گالوانومتر نه فقط جریان بلکه ولتاژ را نیز می توان اندازه گرفت. زیرا بنابر قانون اهم این کمیت ها متناسبند. اگر دو کمیت با یکدیگر متناسب باشند با وسیله ای که به طور مناسب مندرج شده باشد می توان هر دو کمیت را اندازه گرفت. مثلاً تاکسی متر که فاصله طی شده را اندازه می گیرد، می توان برحسب کیلومتر مدرج کرد. ولی چون کرایه با فاصله متناسب است، درجات شمارنده را بطور مستقیم به پول پرداختی مدرج می کنند. به طوری که مستقیماً کرایه را نشان می دهد.

به همین ترتیب صفحه گالوانومتر را می توان طوری مدرج کرد که بتواند بطور مستقیم هم جریان برحسب آمپر عبور کرده از وسیله و هم ولتاژ دو سر آن را برحسب ولت اندازه بگیرد. بنابر این گالوانومتری که برای جریان مدرج می شود آمپرسنج ، در حالی که وسیله ای که برای ولتاژ مدرج می شود و لت سنج نام دارد .

دستگاه ها ی مرکب :

در حالت کلی اگر جریان I از گالوانومتر عبور کند، باید بین قطب های ورودی و خروجی آن ولتاژ معین U وجود داشته باشد. فرض کنید که مقاومت داخلی گالوانومتر یعنی مقاومت قسمت هایی از آن که جریان از آنها عبور می کند، R باشد (برای گالوانومتر ها با مغناطیس دائمی R مجموع تاب و سیم های رابط است، در حالی که برای گالوانومترهای با سیم افروزشی R مجموع مقاومت سیم گرم شده و رابط هاست).

بنابر قانون اهم U=IR می باشد. پس برای یک گالوانومتر معین ، هر مقدار از جریان با مقدار معینی از ولتاژ در دو سر قطب های آن متناظر است. بنابر این جای قرار گرفتن عقربه می تواند هم جریان و هم ولتاژ را نشان دهد. یعنی دستگاه را می توان هم به عنوان آمپرسنج و هم به عنوان ولت سنج مدرج کرد.

چگونگی قراردادن ولت سنج در مدار :

با استفاده از یک ولت سنج مدرج می توان اختلاف پتاسیل الکتریکی بین هر دو نقطه از مدار را اندازه گرفت. مثلا اگر اختلاف پتاسیل دو سر یک لامپ رشته ای را که از چشمه جریانی تغذیه می کند بخواهید اندازه گیری کنید. باید دو سر ولت


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد برق قدرت 49 ص