ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا


دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا

دسته بندی : پاورپوینت _ عمومی و آزاد

نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش متن )

فروشگاه فایل » مرجع فایل


 قسمتی از محتوی متن ppt : 

 

تعداد اسلاید : 7 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم بازار مشترک اروپا بازار مشترک چیست؟
بازار مشترک بازاری است که علاوه بر اعمال تعرفه مشترک خارجی، سیایت بازارگانی را نیز اتخاذ می‌کند.

بازار مشترک در پی یک پارچگی همراه با حرکت آزادانه کالاها، خدمات و عوامل تولید نیز هست.
کشورهای عضو بازار مشترک اروپا: اسپانیا – پرتقال – یونان – بریتانیا – دانمارک – سوئد – ایرلند – هلند – لوگزامبورگ فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیک – اتریش – فنلاند ساختار بازار مشترک در اروپا: ساختار جامعه مشترک اروپا در ابتدا به صورت بازار مشتررک مابین 6 کشور اروپایی در سال 1957 در رم به امضاء رسید.
کشورهای مانند فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیک – هلند و لوگزامبورگ به فکر هماهنگی و همبستگی اقتصادی برای خارج شدن از بحرانهای اقتصادی مرحله‌ای افتادند، و در سال 1973 انگلیس – دانمارک و ایرلند وارد بازار مشترک اروپا شدند، این ساختار در ابتدا انگلیس – دانمارک و ایرلند وارد بازار مشترک اروپا شدند.
آغاز همکاری اروپائیان: آغاز همکاری اروپائیان: اتحادیه اروپا بزرگترین نهاد در تاریخ برای همکاری کشورهای اروپائی است و سابقه تاسیس آن به سال 1951 باز می‌گردد.
در آن سال 6 کشور مذکور معاهده‌یی را به نام اتحادیه‌ی زغال سنگ و فولاد امضاء کردند و متعهد شدند سیاستهای خود در این زمینه را هماهنگ کنند.
این ساختار در ابتدا فقط روند اقتصادی داشت ولی کم کم ناگزیر شدند که برای پیشبرد هدفهای اقتصادی نیاز به سیاست اقتصادی و سیاست اجتماعی مشترک می‌باشد و بعد تشکیل شورای اروپا همراه با دیوان عالی قضائی و کمیسیون اروپا که مسئولیت اجرای پروژه‌ها را در دست گرفته است، توانست گام مثبتی در اداره این ساختار بردارد.
نهادهای اروپائی نهادهای اروپائی: در سال 1973، جامعه‌ی اروپا با عضویت بریتانیا – دانمارک و ایزلند موافقت کرد و در سال‌های بعد تعداد دیگری از کشورها به عضویت آن درآمدند.
اتحادیه اروپا با پیوستن تعدادی از کشورهای شرق و جنوب اروپا، اینک 25 عضودارد، وسعت آن به حدود 4 میلیون کیلومتر مربع و جمعیت آن به 457 میلیون نفر می‌رسد.
با وجود اینکه اتحادیه اروپا دارای پرچم،‌سرود و پول رایج خود است اما هنوز با فدراسیونی از کشورها یا نوعی ایالات متحده‌ی اروپا فاصله بسیار دارد،‌ هرچند ابعاد اختیارات آن به مراتب از یک سازمان همکاریهای منطقه‌ای فراتر رفته است.
اهداف بازار مشترک اروپا: در واقع هدف از تشکیل بازار مشترک اروپا ایجاد منطقه‌ای وسیع از سیاستهای مشترک اقتصادی بود که موجب اتحاد قوی در زمینه‌های تولیدی، گسترش

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد