ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره نماز

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت درباره نماز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره نماز


پاورپوینت درباره نماز

پاورپوینت درباره نماز

خدا = بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده = خدایا خسته ام نمی توانم.

خدا =  بنده ی من دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده = خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

خدا = بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

بنده = خدایا سه رکعت زیاد است.

خدا = بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده = خدایا امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد.

خدا = بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یاالله                        

و ...
در 15 اسلاید
قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره نماز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد