ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره اینترنت (سرویس وب WSDI-S)

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله کامل درباره اینترنت (سرویس وب WSDI-S) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره اینترنت (سرویس وب WSDI-S)


دانلود مقاله کامل درباره اینترنت (سرویس وب WSDI-S)

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :38

 

فهرست مطالب :

سمنتیک های سرویس وب WSDL-S..............

1- مقدمه................................

2- ملزومات ویژه سمنتیکهای سرویس وب......

3- یک مثال..............................

4- استفاده از عناصر توسعه پذیر WSDL.....

5- پشتیبان1-1 WSDL......................

6- مراجع................................

7- ضمیمه A : شرح طراحی الگو با استفاده از XSLT 

8- ضمیمه B : شرح طراحی الگو با استفاده از XQUERY   

9- ضمیمه C : آنتولوژی سفارش خرید........

10- ضمیمه D : انتخابات طراحی............


سمانتیک های سرویس وب – WSDL-S

نویسندگان (به ترتیب حروف الفبا) :

Rama Akkiraju ،‌تحقیق IBM

Joel Farrel ،‌گروه نرم افزار IBM

John Miller ، آزمایشگاه ISDIS ، دانشگاه جورجیا

Meenaksi Nagarijan ، آزمایشگاه ISDIS ، دانشگاه جورجیا

Marc – thomas schmiat ، گروه نرم افزاری IBM

Amit sheth ، آزمایشگاه ISIS ، دانشگاه جورجیا

Kunal verma ، آزمایشگاه ISBIS ، دانشگاه جورجیا

 

IBM و دانشگاه ویرجینیا به هر حال به شما اجازه کپی برداری و استفاده از خدمات سمانتیک های سرویس وب WSDL-S یادداشت فنی، حداقل بدون هزینه وامانت داری.‌فراهم آورده اند که شامل تمام کپی های حاصله از آنوتیشن های سمانتیک سرویس وب WSDL-S یادداشت فنی یا قسمت های دیگری می شود که شما به آن دست می یابید:

1- ارتباط (لینک) یا URL به قسمت های خاص این مکان

2- حق انحصاری مورد نظر همانگونه که در سمانتیک های سرویس وب WSDL-S یاداشت فنی نشان داده شده است.

به جز در مواردی که کپی داری در بالا تضمین شده است،‌ نویسندگان به صورت درونی (مفهومی) یا بیرونی هیچ حقی در استفاده از موارد دیگر یا کنترل آنها را ندارد سمانتیک های سرویس وب – WSDL-S در اطلاعات فنی آنچه که هست تهیه کرده و نویسندگان هیچ مجوز یا گواهی نامه ای ،‌به صورتی داخلی یا خارجی که شامل مجوز و گواهی ارائه هدف خاص یا موضوعی باشد ندارند. این است که محتوای سمانتیک های سرویس وب - WSDL-S در اطلاعات فنی مناسب برای دستیابی به هر هدفی است، اما چنین کاربردی برای چنین مفاهیمی به معنای استفاده از کپی رایت تجارت ها و حقوق دیگر نمی شود.

(مبتکران) نویسندگان هیچ حق مستقیم، غیر مستقیم ، خاص، اتفاقی یا دائمی را در آسیبهای حاصله یا مربوط به استفاده یا توزیع و گسترش سمانتیک های سرویس وب WSDL-S را در اطلاعات فنی ندارند.

نام و مارک تجاری مبتکران ممکن است در هر حالتی استفاده نشود که شامل تبلیغ یا نمایش عمومی موارد خاص یا محتوای آن بدون هیچ مجوز قبلی می شود. موضوع کپی رایت در سمانتیک های سرویس وب WSDL-S اطلاعات فنی در هر زمانی بر عهده مبتکران آن مورد است. هیچ حقوق دیگری از طریق کاربرد و موارد دیگر وجود ندارد.

 

چکیده

استاندارد WSDL متداول در سطح نحوی کار می کند و فاقد توصیف معنادار مورد نیاز برای نشان دادن ملزومات و امکانات سرویس های وب می باشد.

سمانتیک ها می توانند استفاده مجدد و کشف نرم افزاری را اصلاح کنند و به طور قابل توجهی ترکیب سرویس های وب را تسهیل بخشند و تکمیل برنامه های کاربردی میراث را که به عنوان بخشی از مجتمع سازی فرایندتجاری مقدور سازند اطلاعات فنی سمانتیک های سرویس وب مکانیزمی برای مرتبط کردن تفاسیر معنادار با سرویس های وب مشخص می کند که با استفاده از زبان تصیف سرویس وب WSDL  شرح داده می شود این زبانی مبنی بر این مفهوم است اما با اصلاح قابل توجه به جزئیات در این طرح

در این طرح ما فرض می کنیم که مدل های رمسی سمنتیک مربوط به سرویسها اخیراً بوجود آمده اند. در روش ما،‌این مدل ها خارج از اسناد WSDL محافظت می شوند و از طریق عناصر توسعه پذیر WSDL از سند WSDL ارجاع می شوند. نوع اطلاعات سمنتیکی که برای شرح سرویس وب مفید است پیرامون مفاهیم تعریف شده توسط ارتباط وب سمنتیک در [owl-s] OWL-S و سایر تلاش های [METEOR-SWSMO] است. اطلاعات سمنتیک معین شده در این سند دربرگیرنده تعریف جاسازی پیش از پردازش، ورودی، خروجی و تأثیرات عملیات سرویس وب است. این روش مزایای چندگانه ای را در مورد OWL-S پیشنهاد می دهد. ابتدا، کاربرد می تواند به روش سازگار و در حال پیشرفت جزئیات سطح عملیاتی و سمنتیکی را در WSDL زبانی که یک توسعه دهنده ارتباط با آن آشنا است را شرح دهد. ثانیاً، با خارج کردن مدل های دمین سمنیک ما یک روش آگنوستیک برای زبانهای بازنمایی آنتولوژی انتخاب کردیم. این کار به توسعه دهندگان (ارتقاء دهندگان) ؟؟ وب اجازه می دهد تا سرویس های وب خود را با انتخاب زبان آنتولوژی (نظیر UML یا OWL) بر خلاف OWL-S ، تفسیر کنند. این مسئله مهم است زیرا توانایی در استفاده مجدد از مدل های دمین موجود مطرح شده در زبان های مدل سازی نظیر زبان UML می تواند نیاز به سمنتیک های مدل مجزا را به شدت کاهش دهد.

در آخر، به روزرسانی تجهیزات موجود پیرامون WSDL ساده است و روش افزاینده ما را سازگار می کند.

وضعیت

این یک یادداشت فنی است که به منظور بحث تهیه شده است و فیدبک موجود در روش را برای اضافه کردن سمنتیکها به تعریفات سرویس های وب استنباط می کند.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره اینترنت (سرویس وب WSDI-S)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد