ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت

اختصاصی از ژیکو پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت


پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت

سلام دوستان

مجموعه ی پیش رو شامل یک جزوه ی اموزشی تالیفی شخصی هست که ماحصل مطالعه ی کتاب های ثروت ، قوانین ، روش ها و گوش کردن به فایل های سخنرانی ها  و کلاس های اموزشی زیادی هست که به فرمت پی دی اف در خدمت شما عزیزان قرار گرفته ، که از ابتدا اومده و درمورد ثروتمند شدن صحبت کرده و گفته اصلا قوانین و دلایل و راه هایی که باید طی بشن تا ما ثروتمند بشیم  چی هستن که به فرمت پی دی اف و در 33 صفحه نوشته شده  و چکیده ای از مهم ترین موارد هست .

در ادامه توضیحاتی رو اوردم که شما رو آگاه کنه که در مرحله اول شغلی که شما انجام میدید اهمیت نداره مهم این هست که ذهنتون داره چه کاری انجام میده و بعد از اون چند شیوه و پیشنهاد برای کسب درامد رو براتون ذکر کردم که این شیوه ها میتونن درامد های اینترنتی باشن و یا درامد ها ی غیر اینترنتی.

به علاوه به همراه مجموعه پکیج 50 فایلی از کتاب ها و مطالبی که خودم خریداری کرده بودم در گذشته و یا مطالعه اون ها رو هم انجام داده بودم براتون قرار میدم که از اطلاعات داخل اون فایل ها هم بتونید استفاده کنید . فایل هایی که هست شامل پکیج هایی میشه که راه های کسب درامد از اینترنت رو توضیح دادن و توضیحاتی درباره ثروت و ثروتمند شدن رو بیان کردن . 

 

در مورد قیمت کالا هم ذکر این نکته رو واجب میدونم . مواردی که داخل پکیج هست به تنهایی قیمت بالاتری در فضای مجازی دارن و به صورت تک به تک تهیه اونها بیش از این مبالغ هزینه در بر خواهد داشت و به علاوه این مبلغ برای یاد گرفتن راه کسب درامد عدد بسیار ناچیزی هست . شما برای ایندتون چه مبلغی حاضر به سرمایه گذاری هستید ؟ تصور بر این هست که با این عدد یک دونه پیتزا میشه خورد . به نظر ارزش داره ادم زندگی آیندش رو با یه پیتزا یا ساندویچ عوض کنه و یک هفته از لذتش دست بکشه و برای یک عمرش زندگیش رو بسازه .

 

هر کس هم که از کیفیت مطالب ارائه شده ناراضی بود بدون هیچ سوالی وجه رو میتونه پس بگیره .

 

ما به مطلبی که قرار دادیم و به صداقت خریداران عزیز مطمنیم .

 

امیدوارم ایرانی شاد ، آباد و ثروتمند رو شاهد باشیم .

 

موفق و پیروز باشید  . آبان 1395

 


دانلود با لینک مستقیم


پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد