ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت میگرن وانواع سردردها

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت میگرن وانواع سردردها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت میگرن وانواع سردردها


دانلود پاورپوینت میگرن وانواع سردردها
آنچه باید دانست!!
میگرن چیست؟
علل و اثرات بیماری
مشخصات بیماری و علایم کلاسیک
ظهور بحران
تحول
پایان بحران
انواع مختلف میگرن
معالجه میگرن
انواع سردردها
مراعات شخص مبتلا

سر درد به اندازه قدمت جهان سابقه دارد و انسان همواره

مشغول بررسی  علل و راههای معالجه این سردردها و

 میگرن ها بوده است.از این جهت ، برای مداوای بیماران

داروهای تجربی و سنتی به کار برده شده و همچنین

سنتهای قومی و اندکی اساطیری درباره معالجه این بیماری

 انجام می شد.

در اصطلاح زبان و همچنین اصطلاح پزشکی ((میگرن)) همان ((سردرد)) است.

سردردی یک بعدی که تمایل دارد تپش و ضربان داشته باشد.

سر بیمار مانند نبض انسان،می تپد و هر48 ساعت یا 24 ساعت یکبار شروع می شود.

     زندگی مدرن امروزه،با تمام خصوصیاتی که دارد از قبیل عصبانیتها،فشارهای عصبی،روانی و اجتماعی ما را رنج  می دهند.

      می دانیم اشخاصی که عصبی هستند،گرفتار زخم معده می شوند و کسانی که زیاد کار می کنند در پشت خود احساس  درد می نمایند و افراد مضطرب گرفتار میگرن و کسانی که  بیخوابی می کشند به سر درد مبتلا می شوند.

تپش و ضربان در نقطه مخصوصی در جمجمه
زرد بودن رنگ چهره و  گود شدن چشمها
متورم شدن صورت و قرمز شدن چشمها
رنج آور شدن روشنایی
نیاز به سایه و تاریکی
تحمل ناپذیر شدن سر و صدا
حواس بویایی ،بینایی و شنوایی تحریک می شود
درد و برآمدگی در شکم
درد معده به همراه حالت تهوع
جریان خون در جمجمه و شقیقه ها با درد همراه است
بی اشتهایی
 
این علایم 24 یا 48 ساعت قبل از شروع بحران به شرح زیر است:

 در بیمار تعادل عصبی و فعالانه به هم می خورد،بدین طریق که او احساس می کند به فعالیت شدیدی نیاز دارد و یا بر عکس.

بعضی تمایل به خوابیدن در روز دارند،بیمارانی که در شروع بحران هستند عموما قیافه ای آشفته دارند:

رنگ پریده و صورت بر افروخته و گونه ها به طرز بارزی دچار احتقان می باشد.

در ساعات قبل از شروع بحران میگرن،بسیاری  از بیماران احساس اضطراب و دلهره بدون دلیل دارند.

شامل 17 اسلاید powerpoint

 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت میگرن وانواع سردردها

مقاله اتصال خورجینی - عمران - word

اختصاصی از ژیکو مقاله اتصال خورجینی - عمران - word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله اتصال خورجینی - عمران - word


مقاله اتصال خورجینی - عمران - word

مقاله اتصال خورجینی دارای 11 صفحه برای رشته عمران و با فرمت word ارائه شده است. 

 

سرعت، سهولت اجرا و صرفه‌جویی اقتصادی ناشی از به کارگیری اتصالات خورجینی باعث شده است که این اتصال به صورت فراگیری در سازه‌های معمولی کشور ما مورد استفاده قرار گیرد بدون اینکه ضوابط طراحی و آئین‌نامه‌ای خاصی برای آن در نظر گرفته شده باشد. تفاوت اصلی این اتصال با انواع دیگر ،در عدم اتصال تیر به ستون به صورت هم‌محور می‌باشد که این امر باعث پیچیدگی نحوه انتقال لنگر در این نوع اتصال می‌گردد.  به همین علت با وجود تحقیقات به نسبت زیادی که روی این اتصال انجام گرفته است، تا کنون صنعت ساختمانی کشور نتوانسته است به نتیجه‌گیری واحدی دربارة  این اتصال دست یابد.

 برای بررسی چگونگی تغییر خواص مقاومتی و رفتاری این اتصال در اثر مواردی مانند تغییر طول نبشی‌ها، تغییر مقطع تیرها، تغییر کیفیت جوشکاری و تغییر در مشخصات نشیمن اتصال و مهمتر از آن بدست آوردن معیاری برای تعیین نقطة شکست این اتصال برای استفاده در آنالیزهای تاریخچه زمانی غیر خطی لازم بود که با آزمایشاتی چرخش شکست اتصال و دیگر پارامترهای مهم  این اتصال مشخص شود. بر این اساس شش آزمایش روی نمونه‌هایی از اتصال خورجینی انجام گردید که نتایج  آزمایشات در این مقاله مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفته است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله اتصال خورجینی - عمران - word

دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Front page

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Front page دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Front page


دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Front page

فهرست مطالب:

 مقدمه        2

تذکرات مهم     3

فسمت های مختلف front page      6

معرفی نرم افزار front page      7

مروری بر فرانت پیج 2003      9

آموزش فرانت پیج ( گذاشتن  فایلهای صوتی – تصویری     13                             

ایجاد bacground  (صوتی و تصویری )        14

پیونددادن صفحات به یکدیگر    15

قرار دادن آهنگ پشت سایت     17

چند نکته برای شروع 

جهت شروع کار، کاربر باید قبلاً با اینترنت کار کرده و با ساختار کارکردى آن بطور کامل آشنا باشد، همچنین نمونه صفحاتى را که دوست دارد بسازد، در ذهن داشته باشد. (فرا گیرانى که در این زمینه مشکل دارند می توانند به جزه آموزشى اینترنت ما نیز مراجعه نمایندبهتر است قبل از کار کردن با برنامه Front Page، با برنامه تایپى Word آشنا شده و کار نموده باشید. چرا که اکثر مطالب آنجا مورد نیاز بوده و تکرارى است. (فرا گیرانى که در این زمینه آشنایی ندارند، مى توانند به جزوه آموزشى Word ما نیز مراجعه نمایند.

) • چون عکس یک قسمت اعظم و مهم کار شما را در اینترنت تشکیل مى دهد، لذا بهتر است شما حداقل کمى با برنامه Photo Shop آشنا باشید. (ما بطور مختصر اشاره به آن در بخش تصویر گذارى خواهیم کرد

 تذکرات مهم 

1)قبل از هر چیزى، نظم در کار حرف اول را جهت موفقیت مى زند لذا قبل از شروع به کار شما باید بدانید که چه کاری مى خواهید انجام دهید و به چه چیزهایى نیاز دارید. 

2)هنگامى که یک صفحه وب ساخته مى شود معمولا" دارى یک صفحه اصلى (Home Page) به نام ایندکس اچ تی ام ال (index.html) بوده و سایر ملزومات آن یعنى صفحات دیگر و عکسها یا وسایل مورد لزوم در پوشه هاى مربوطه بطور منظم نگهدارى می شوند. لذا براى شروع کار بهتر است شما در بخشى از کامپیوتر خود یک پوشه به نام مثلا" (My Web) ایجاد نموده و درون آن دو پوشه دیگر به نامهای (docs) و (images) بسازید

صفحه اول یا اصلى شما درون(My Web) قرار گرفته و بقیه صفحات درون پوشه (docs) و تمامى عکسها درون پوشه (images) ذخیره خواهند شد. این عمل فقط جهت منظم بودن کار توصیه مى شود و ضمنا" مى توانید مدارک و فایلهاى یک بخش حجیم و زیاد یک اتصال خود را به یک پوشه جداگانه هدایت نموده و ذخیره کنید، مثلا" مسئولیت آنرا به عهده یک فرد یا گروه خاصى قرار داده و فقط شما آنها را به صفحه اصلى یا index.html آن اتصال دهید. مثلا" یک یا چند پوشه جداگانه درون My Web که خودشان دارای docs و images و همچنین صفحه اصلی Index جداگانه داشته باشند. 

 3)از دادن اسمهاى فارسى به پوشه ها، فایلها، عکسها و اسناد خود جداً خوددارى نمایید چرا که در اینترنت آنها دچار مشکل شده و قابل دسترسى نخواهند بود

  • از نوشتن کاراکترهاى غیر مجاز، دادن فاصله های زیاد بین اسامى و استفاده از حروف بزرگ در نام اسناد و پوشه ها خوددارى کنید. 
  • از درست کردن پوشه هاى تو در تو و پیچ در پیچ و با نام بلند خوددارى کنید و از مخفف کلمات استفاده نمایید 
  • قسمت های مختلف Front Page 
    پنجره Front page نیز مانند سایر پنجره هاى windows بوده و شامل

    Title Bar
    Menu Bar 
    Tool Bar 
    Main Window 
    Status Bar 
    Scroll Bar 
    ودر این برنامه یک ستون اضافى در سمت چپ صفحه اصلى قرار دارد که View Bar مى باشد و بطور پیش فرض فعال است.

    شامل 17 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Front page

نوآوری دانش در مدیریت

اختصاصی از ژیکو نوآوری دانش در مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نوآوری دانش در مدیریت


نوآوری دانش در مدیریت

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات18

نوآوری دانش در مدیریت
مقدمه
اصطلاح مدیریت دانش طی دهه گذشته توجه و اقبال بسیاری در عرصه کسب و کار یافته است. علت این اقبال و توجه آن است که بسیاری از مدیران سازمانهای مختلف، مدیریت دانش را به عنوان فرایندی قلمداد می کنند که سازمانها را قادر می سازد از داراییهای دانش برای ایجاد ارزش در سازمانها استفاده کنند. برای مثال، کاربرد اینترنت از زمان اجرای پروژه ARPA-NET در ایالات متحده آمریکا روز به روز افزایش یافته و امروزه اینترنت به عنوان یک ابزار کلیدی برای مدیریت دانش به شمار رفته و رشته مدیریت دانش به یک سوژه داغ و بحث برانگیز تبدیل شده است. از این رو، بسیاری از مدیران آن را به عنوان منبع مزیت رقابتی آینده تلقی کرده و آن را درحوزه های مختلف نظیر تحقیق و توسعه، داروسازی، بازاریابی و مهندسی نرم افزار به کار می گیرند.
علاوه براین، مدیریت نوآوری نیز که با مسائل و موضوعاتی نظیر مدیریت کارآمد فرایند نوآوری سر و کار دارد توجه و اقبال بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجا که نوآوری به عنوان یکی از عناصر مهم و کلیدی کسب و کار محسوب می شود، امروزه مدیریت دانش به عنوان یکی از وظایف و کارکردهای اصلی سازمان محسوب می شود. علی رغم مطالبی که بیان شد تحقیقاتی که در زمینه دستیابی ، مدیریت و کاربرد داراییهای دانش در نوآوری انجام گرفته است هنوز کافی نبوده است. امروزه، مدیریت دانش و مدیریت نوآوری دو حوزه مدیریتی متمایزی هستند که به نظر می رسد دارای تاثیرات و نتایج مجزایی هستند. با وجود این، یکی از دغدغه های عمده و اصلی مدیران ارشد سازمانها این است که از طریق کاربرد موثر داراییهای دانش به ایجاد، تحکیم و توسعه نوآوری بپردازند.
ترکیب مدیریت دانش و نوآوری
افزایش رقابت بین بنگاهها در مقیاس جهانی باعث شده است که تفکیک یا عدم تفکیک حوزه های مدیریت دانش یا مدیریت نوآوری موضوع چندان استراتژیک و مهمی به شمار نیاید. در عوض، موضوع استراتژیک و مهم کاربرد مدیریت دانش در فرایندهای مدیریت نوآوری است که موجب می شود سازمانها عملکرد خود را ارتقا ببخشند. در گذشته سازمانها با تکیه بر نوآوری جدید برای ارتقای عملکرد سازمان از خـــــود می پرسیدند: نوآوری چگونه می‌تواند عملکرد سازمانی را ارتقا ببخشد، در حالی که امروزه با تکیه بر نوآوری دانش به عنوان منبع بالقوه مزیت رقابتی از خود می پرسند: چگونه توسل به نوآوری دانش، ما را قادر می سازد که در دنیای پر تلاطم کسب و کار به مزیت رقابتی بلندمدت نائل شویم؟

اهمیت دانش
گذار به انقلاب دانش: در اقتصاد نوین، دانش منبع اصلی توسعه اقتصادی و صنعتی است و سایر عوامل سنتی تولید مانند زمین، نیروی کار و سرمایه در مرتبه بعدی اهمیت قرار دارند(DRUCKER, 1994). عوامل سنتی تولید از نظر مقیاس و دامنه با محدودیت روبرو بوده و افزایش نهایی آنها به بازده نزولی سرمایه گذاری منجر می شود. در مقابل، قانون اقتصادی دیگری بر بازده دانش حکمفرماست: سرمایه گذاری بیشتر در دانش یا اطلاعات به بازدهی بالاتری ختم خواهد شد. نگرش سنتی به نوآوری از تاکید بر داراییهای فیزیکی و ملموس به فرایندهای جذب، همانند سازی و تسهیم دانش برای ایجاد نوآوری در دانش مبدل شده است. در چنین شرایطی دانش به عامل کلیدی ارتقای عملکرد سازمانی تبدیل شده است. هر چند صاحبنظران رشته نوآوری اهمیت دانش را به رسمیت می‌شناسند، اما ابهام موجود بین ارزش دانش و اطلاعات سازمانها را ناچار ساخته است که میلیاردها دلار در فناوری اطلاعات سرمایه گذاری کنند(STRASSMAN,1997). این ناهماهنگی بین مخارج فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی را می توان به گذار از عصر اطلاعات و ورود به عصر دانش نسبت داد(MALHOTRA,2000,1997). در حقیقت توجه روزافزون به نوآوری دانش به عنوان اهرم استراتژیک عملکرد سازمانی موضوع تازه ای نیست.


دانلود با لینک مستقیم


نوآوری دانش در مدیریت

مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار

اختصاصی از ژیکو مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار


مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات13

مقدمه
امروزه کمتر می توان کتابی درباره مدیریت یافت که به بحث مسئولیتهای اجتماعی بنگاهها و مدیران آنها نپرداخته باشد و در این میان کتابهای مدیریت مرتبط با مباحث راهبردی تاکید بیشتری در زمینه مسئولیتهای اجتماعی دارند. مقوله مسئولیتهای اجتماعی ، پیشینه ای متجاوز از یکصدسال دارد. خاستگاه بحث مسئولیتهای اجتماعی ، کشورهای صنعتی مغرب زمین است . در آن کشورها به دلایل گوناگون در مراحل اولیه ، نظارت عمومی برروند شتابان فعالیت بنگاههای تولیدی و خدماتی ، اندک بود. نحوه عمل پاره ای از بنگاهها در این دوران نگرانیهایی را در بین مردم برانگیخت و بنابراین بحث در مجامع عمومی و مطبوعات بالا گرفت . ماده اصلی بحث این بود که انگیزه بیشینه کردن سود بنگاهها و توجه مطلق به منافع سهامداران به منافع عمومی جامعه آسیب می رساند و بنابراین مدیران بنگاهها وظیفه دارند علاوه بر منافع محدود بنگاه خود به منافع و مصالح عام تر جامعه نیز بیندیشند.مسئولیت اجتماعی به نوعی محدودکننده و سامان دهنده انگیزه سودآوری و سودسازی مدیران خواهد بود. از این رو به تناسب دیدگاههای صاحب نظران درباره مسئولیتهای اجتماعی بنگاهها و مدیران ، موافقان و مخالفان ایجاد محدودیت برای بنگاهها، نظرات گوناگونی را بیان کردند.
این مقاله به شرح و نقد مهم ترین آراء اصحاب بحث در این زمینه می پردازد.


تعریف
ترکیب "مسئولیتهای اجتماعی " "SOCIAL RESPONSIBILITY" نزد متفکران ، معانی مختلف دارد. سرتو "CERTO" و گراف "GRAFF"،مسئولیت اجتماعی بنگاه را این طور تعریف کرده اند: "تعهد و تکلیف مدیریت به انجام کارهایی که حافظ و ارتقا دهنده رفاه جامعه و علایق بنگاه باشد.""1" کنت هاتن و ماری هاتن ، مسئولیت اجتماعی بنگاه را از منظر ذینفعان بنگاه تعریف کرده اند: "[بحث مسئولیتهای اجتماعی بنگاهها] وقتی مطرح می شود که در مدیریت ذینفعان بنگاه خللی وارد شده باشد. بی توجهی بنگاه به ذینفع خارجی ، مثلا سبب بروز پیامدهای ناگوار برای مصرف کننده کالای آن بنگاه می شود و به این ترتیب حریم و مرز جامعه شکسته می شود... پس به این ترتیب مسئولیت اجتماعی ، مسئولیت مدیر آینده نگر است .


دانلود با لینک مستقیم


مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار