ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کسب درآمد تضمینی

اختصاصی از ژیکو کسب درآمد تضمینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کسب درآمد تضمینی


کسب درآمد تضمینی

درصورت عدم کسب این مبلغ باپشتیبانی24ساعته

دو دقیقه خواندش وقتت را میگیرد اما همین دو دقیقه میتواند

زندگیت را عوض کند :

روزانه سوالات زیادی برای جیمیل بنده ارسال میکنند

ومی گویند: ایا کسب درامد از اینترنت امکان داره؟

بله کسب درامد از اینترنت خیلی راحته و کاملا تضمینیه

بنده هم وقتی اسم کسب درامدازاینترنت شنیدم حس شما

شمارا داشتم و فکر میکردم که کاملا دروغه ولی خیلی تمایل

داشتم که این روش رو یاد بگیرم و یک حسی به من میگفت

که به وسیله ی این روش به درامد خوبی خواهم رسید پس

ابتدا با اساتید بزرگ مشورت کردم چیز زیادی نمی دانستند

ولی من ناامید نشدم و چنیدن اموزش از سایت های خارجی

خریدم و پس از2سال روش کسب درامداز اینترنت رو یاد گرفتم

البته ناگفته نماندمیلیون ها تومان پول برای خرید این اموزشها

خرج کردم  و تمام  سرمایه  بنده تمام شد  اما خوشبختانه

بعد از اینکه این روش رو یادگرفتم بدون سرمایه در  یک ماه 

100میلیون تومان درامدکسب کردم و هر ماه میزان درامدبنده 

بیشتر میشد سپس تصمیم گرفتم  با تهیه  این پکیج این روش

را به هم وطنانم اموزش بدم.        

 

 

توجه: این بسته فقط نیاز به صرف وقت 1 الی 2 ساعت در روز

دارد و به سرمایه و دانش خاصی نیاز ندارد

 

این بسته چه چیزی به شما می اموزد؟

1. اموزش ساخت سایت و هدایت ان

2.اموزش گرفتن درگاه پرداخت در 2 دقیقه

3.اموزش ساخت فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات

4.اموزش درست کردن کتاب الکترونیک برای فروش

5.معرفی 10 سایت برای تبلیغات رایگان

6.اموزش فروش فایل های ما و کسب درامد میلیونی

7.اموزش ثبت سایت در موتور های جستجو گر

8.کتاب 100 پیشنهاد برای ساخت محصول پرفروش

9.اموزش گرفتن پست ثابت مجانی

10.اموزش کسب درامد بدون داشتن سایت

 

ایا میدانسته اید چرا دیگر سایت ها نتوانسته اند اموزش های

لازم را به شمابدهند؟حقیقت این است که این سایتهاخودشان

هم رمز و رموز کسب درامد ازاینترنت رانمیدانند وخودشان هم

نتوانسته اند درامد چندانی از اینترنت کسب کنند پس چگونه

می خواهند به شما اموزش دهدند که کسب درامد کنید؟

 

 اثبات کسب درامد:

 

 

 

                             

 

 

*قیمت این محصول از قیمت یک پیتزا هم کمتر است اما

با صرف این پول برای خرید این بسته به راحتی میتوانید

میلیون ها تومان در ماه درامد داشته باشید*

 

توجه*قیمت کم این محصول نشانه ی بی محتوابودن ان نیست

بلکه فقط به علت درخواست های زیادی است که به ایمیل

 بنده ارسال میشه.

 

بخشی از سوالات راجب این بسته که روزانه بسیاری از دوستان از بنده میپرسند:

1.مقداردرامدی که ازاین پکیج به دست می اید چقدراست؟

کسب درامد از این پکیج به شما بستگی دارد مثلا اگر روزانه

یک ساعت وقت صرف کنیددرماه1میلیون تومان کسب میکنید

ولی اگر شما 2 الی 3 ساعت وقت صرف این بسته کنید درامد

 شما بین1 تا 2 میلیون تومان خواهد بود.

2. چند روز پس از خرید این بسته کسب درامد شروع میشود؟

پس از یک روز خرید و کار با این بسته کسب درامدشماشروع

میشود

3.ایا من برای همیشه باید با این بسته کار کنم ؟

خیر شما پس از صرف 2 ماه استفاده از این پکیج دیگر نیاز به

استفاده از روش های این پکیج نخواهید داشت چون باز هم

درامدثابت خود را دارید وحتی اگر روز ها وارداینترنت نشوید

باز هم درامد ثابت خود را دارید

4.ایا این پکیج نیاز منددانش و وسایل خاصی برای درامد دارد؟

خیرشمافقط به یک کامپیوتر یا لپ تاپ ویک اینترنت نیاز دارید

حتما هم لازم نیست اینترنت پر سرعت باشد

5.من دانش خاصی در این زمینه ندارم باز هم میتوانم درامد

داشته باشم؟این بسته متناسب برای تمام سنین و تمام

افراد هست و اصلا نیازی نیست که دانشی در این زمینه 

 داشته باشید

6.بنده فایلی برای فروش ندارم میتوانم کسب درامد کنم؟

برای اولین بار شما میتوانید فایل های ما را بفروش برسانید

بدون اینکه پورسانت به ما پرداخت کنید همچنین درون این

بسته اموزش ساخت 100 محصول پر فروش رو براتون قرار

داده ایم که به راحتی می توانیدمحصول پرفروش تولیدکنید

7.درامدی که از این بسته بدست می اورم چگونه به دست

 من میرسد؟درامد شما بدون هیچ واسته ای مستقیما به

 حساب بانکی شما ارسال میشود

8.گارانتی این بسته چگونه است؟

اگر شما در ماه اول کمتر از 1میلیون درامد داشتید به راحتی

میتوانید از گارانتی بسته استفاده کنید و وجه پرداختی که

صرف خرید این بسته کرده اید را پس بگیرید

 9. این بسته چگونه بدست من میرسد؟

شما پس از پرداخت مبلغ بسته لینک دانلود را دریافت میکنید

 

 

                   بخشی از نظرات دوستان عزیز

             

علی ازمون:

اقا من ماهیانه درامد1میلیون تا 2 میلیون از طریق

بسته شما دارم و از شما تشکر میکنم

 

مهدی تقربی:

این بسته عالیییییییییییییییییییییییییه

 

علی محمدی :

من دانش اموزم ولی دارم با این بسته کار می کنم و دارمدی

ثابت1میلیون تومان در ماه دارم ممنون از شما

 

رضا زابلی:

من فقط یک ساعت از وقتمو صرف کار با این بسته می کنم ولی

درامدی ماهیانه1و نیم میلیون دارم با تشکر

 

مرضیه سرافراز:

این پکیج نمرش 20 هست

 

 

سارا مجیدپور:

بنده از شما و تیم پشتیبانی شما تشکر می کنم این بسته عالیه

من درامدی ماهیانه 1 میلیون از طریق این بسته دارم با اینکه

درامد از اینترنت شغل دوم بنده هست

 

 

تصمیم با شماست

 شما هم میتوانید به جمع کسانی بپیوندیدکه

 این اموزش را خریده اند و به درامد میلیونی رسیده اند.

 


دانلود با لینک مستقیم


کسب درآمد تضمینی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد