ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق دانستنیها درباره شیشه های خودرو

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق دانستنیها درباره شیشه های خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق دانستنیها درباره شیشه های خودرو


دانلود تحقیق دانستنیها درباره شیشه های خودرو

آیا می دانید چرا در هنگام شکست ، شیشه های جانبی و عقب خودروها برخلاف شیشه جلو ترک نمی خورند ، بلکه تماما خرد می شوند ؛ آیا می دانید نوار مشکی رنگ اطراف شیشه که با نقطه های ریزی در شیشه محو می شود ، چه کارآیی دارد ؛ آیا می دانید علائم ، حروف و ارقام درج شده در حاشیه شیشه ها چه معنا و مفهومی دارند .
اگر جوابهای شما منفی است ، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنم .
شیشه های خودرو در حال حاضر به ۲ دسته قابل تقسیم اند :
شیشه های Laminated
شیشهای Tempered
شیشه های Laminated :
در این نوع از شیشه ها از یک فیلم پلاستیکی به نام PVB ( برگرفته از Polyvinyl Butyral ) که بوسیله دو لایه شیشه احاطه گردیده ، استفاده می شود . لایه PVB شیشه ها را در هنگام شکست در جای خود نگه داشته و از پرتاب شدن خرده های شیشه که باعث ایجاد جراحت برای سرنشینان خواهد شد ، جلوگیری می کند . همچنین بدلیل داشتن خاصیت ارتجاعی از پرتاب شدن سرنشینان به خارج از خودرو در هنگام حوادث احتمالی نیز جلوگیری می کند .
از دیگر خواص PVB می توان موارد زیر را نام برد :
۱- کاهش انتقال صداهای با فرکانس بالا .
۲- جلوگیری از ورود اشعه UV تا ۹۵٪ .
۳- جلوگیری از تابش نور خورشید ، با رنگی کردن قسمت بالایی PVB در شیشه های جلو .
از دیگر محاسن شیشه های لامینه ، قابلیت ترمیم آنهاست ، در هنگام ترک خوردن ( در مورد ترکهای جزئی ) ، تنها شیشه ای که در سمت خارجی PVB قرار دارد ترک می خورد و به شیشه سمت داخل آسیبی نمی رسد ، که این ترکها نیز تا چند روز بعد از حادثه تا حد قابل قبولی ، قابل ترمیم هستند . همانطور که شما هم حتما حدث زده اید ، شیشه های لامینه بدلیل دارا بودن خواص ذکر شده ، معمولا بعنوان شیشه جلو ، در خودروهای سواری استفاده می شوند ، البته طی ۱۰ سال گذشته در موارد محدودی برای برخی خودروهای سواری بعنوان شیشه های جانبی و عقب نیز بکار رفته اند و در حال حاضر نیز استفاده از این نوع شیشه ها بعنوان شیشه های جانبی و عقب در حال مرسوم شدن می باشد .
شامل 38 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق دانستنیها درباره شیشه های خودرو

دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز


دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

این فصل اساساً توزیع و پخش انتقال جرمی و گرمایی را در کانون توجه قرار می دهده ، از آنجایی که برای خنک کاری اجزای توربو ماشینی به کار می روند ، و خواننده انتظار داد تا با اساس این رشته ها آشنا گردد .

شماری از کتب مفید می تواند در بررسی این اصول توصیه گردد ، همچون :

دینامیک سیالات ، استریتر – تحلیلی از انتقال جرم و حرارت ، اکرت و دراک – اصول انتقال جرم و گرما ، اینکروپا و دویت – کتاب راهنمای انتقال گرما ، هارت نِت و ورُزنا – انتقال جرم و گرمای همرفتی کایز تئوری لایة مرز ( شیلیختینگ و دینامیک و ترمودینامیک ) جریان سیال تراکمی             وقتی مرجعی جامع از اطلاعات در دسترس است ، نویسنده توجه خواننده را به چنین مرجعی جلب می کند .

با این وجود وقتی که فرضیه ای انتشار می یابد نوسینده در خلاصه کردن آن تلاش می کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست اصلاحات

 

a : سرعتی صوت

b : بعد خطی  در عدد دورانی

A : سطح مرجع ، سطح حلقوی مسیر گازی

Ag : سطح بیرونی ایرفویل

 : عدد شناوری

BR و M : نرخ وزش

CP : ظرفیت گرمایی ویژه در فشار ثابت

d : قطر هیدرولیک

e : ارتفاع اغتشاشی گرا

 : عدد اکرت

FP : پارامتر جریان برای هوای خنک کاری

g : شتاب جاذبه

G : پارامتر زیری انتقال گرما

 : عدد گراشوف

h : ضریب انتقال گرما

ht : ضریب انتقال گرمایی افزایش یافته با اغتشاش گرها

 = نرخ شار اندازه حرکت

K : رسانایی گرمایی 

Kf : رسانایی گرمایی سیال

L : طول مرجع

M : نرخ جریان جرمی

MC : نرخ جریانخنک کاری

: نرخ وزش

 :  عدد ماخ

N ، Rpm : سرعت روتور

 : عدد ناسلت

 : عدد پرانتل

PR : نرخ فشار کمپرسور

PS : فشار استاتیکی

Pt : فشار کل

Ptin : فشار ورودی کل

Q : نرخ انتقال گرما و نرخ انتقال انرژی

 : شارگرمایی

P : فاصله اغتشاش گرها

r : موقعیت شعاعی

R : شعاع متوسط ، شعاع مشعل ، مقاومت و ثابت گاز

Ri : شعاع  موضعی تیغه

RT : شعاع نوک تیغه

Rh : شعاع توپی تیغه

 : عدد رینولدز بر اساس قطر هیدرولیک

 

 : عدد رینوادز بر اساس L

 : عدد دورانی

S : فاصله عمودی سطح

St : عدد استانتون

t : زمان

Tc : دمای هوای خنک کننده و همچنین دمای تخلیه کمپرسور

Tf : دمای سطحی لایه

Tg : دمای گاز

Tgin : دمای گاز ورودی

Tm : دمای فلز ، همچنین دما ی لایه ترکیب

Tref : دمای استاتیک محلی

Tu : شدت اغتشاش

 : نوسان سرعت محوری محلی

Uin  : سرعت گاز ورودی

U,V,W : جریان اصلی یا مؤلفه های سرعت جریان خنک کاری در جهات X ، Y ، Z

W : عرض

: زاویه شیب فواره لایه ای

: زاویه بین فواره  لایه و بردارهای جریان اصلی

r : نسبت گرمایی ویژه

: ضریب حجمی انبساط گرمایی و زبری سطح

h: پخشندگی گردابی گرما

m: پخشندگی گردابی اندازه حرکت

: تأثیر انتقال گرما

: بازده گرمایی

: گرانروی مطلق گاز

: دانسیته

6 : محدوده تنش گسیختگی ( شکست )

: فرکانس دورانی

 

 

 

 

 

 

فهرست پارامترها

aw : دیواره آدیاباتیک

b : بالک

C : حنک کن

d : بر اساس قطر لبه حمله ( سیلندر )

f : لایه

hc : ردیف پره داغ

O : کلی

tur : توربینی

W : دیواره

 : وضعیت جریان اصلی ( جریان آزاد ) 

 

خنک کاری توربین به عنوان یک فن آوری کلیدی برای پیشرفت موتورهای توربینی گازی

عملکرد یک موتور توربینی گازی شدیداً تحت تأثیر دمای ورودی توربینی است و افزایش عملکرد می تواند با ماکزیمم دمای ورودی مجاز توربین حاصل شود . از نقطه توقف ( معیار ) عملکرد، احتراق استوکیومتر یک با دمای ورود توربینی حوالی 2000 درجه سانتی گراد ( 3650 درجه فارنهایت ) ، یک ترمودینامیک ایده آل خواهد بود، چون کاری صرف تراکم هوای مورد نیاز محصولات رقیق تراکم نمی شود . بنا بر این رویه کنونی صنعت ، دمای ورودی توربینی را به دمای سوخت  استوکیومنز یک نزدیکتر می سازد ، به ویژه  برای موتورهای نظامی با این وجود دمای  مجاز قطعه فلزی برای اغلب آلیاژهای پیشرفته  و فرآیند های صنعتی نمی تواند فراتر از محدوده 980-930 درجه سانتی گراد     (1800-1700 درجه فارنهایت ) برود .

برای عملکرد مناسب در دماهای گازی بالاتر از این محدوده دمایی ، به سیستم خنک کاری با بازده بالا لازم است .

شامل 94 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

بدنه های اتومبیل

اختصاصی از ژیکو بدنه های اتومبیل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بدنه های اتومبیل


بدنه های اتومبیل

فرمت وورد

15 صفحه

بدنه های اتومبیل

آیا آلومینیم می تواند یک راه چاره اقتصادی نسبت به اتومبیل باشد اگرچه استفاده از آلومینیوم در ماشین به مدت دو سال افزایش یافته است .در توسعه و پیشرفت اطاق های ماشین آلومینیمی محدودیت پیدا کرده است . در حقیقت بیشترین شعبات آلومینیم به شکل و قالب و طرح در حمل و نقل ،چرخها و غیره آمده است سازندگان ماشین تمام آلومینیم با دو چشم انداز رقابت توسعه پیدا کرده اند: تک اطاق ماشین و قاب فضا دار چند اطاقه اگر چه آلومینیم برای اتومبیل های خود کار یک ماده دور از انتخاب است شعبات آلومینیم بخشی موثر برای استیل می باشد . توسط فشار تنظیمی با سوخت مناسب تولید به وسیله کاهش وزن وسیله نقلیه و دوره تناوب مناسب برای برخورد کردن آن می باشد موانع ،کلیدی هستند که ارزش بالایی از آلومینیم اصلی به عنوان سنجش استیل و ساخت ، اضافه شده ارزش هایی از صفحات (ورقات )آلومینیم می باشد هم آلومینیم و صنایع خودرو مبادرت به ساختن آلومینیم چاره ارزشی موثر برای استیل کردن این مقاله بررسی میکند ارزش ساخت و گروهی از چهار بدنه آلومینیم اتومبیل طراحی شده ، تساوی ساخت با طبق قیمت اخیر و تکنولوژی استفاده از ساخت جدید آلومینیم برخوردار شده ،سپس مصمم بر این شد اگر آلومینیم یک چاره مهم برای استیل در پایین آوردن ارزش اصلی آلومینیم و بهبودی مراحل ساخت باشد


مقدمه :

اتومبیل و الومینیم ، تجارت ماندنی در همان سال های اخیر از قرن نوز دهم شدند اینها به استفاده اخیر قالب گیری خیلی ابتدایی بر می گردد اگر چه استیل ترجیح داده می شود ،به وسیله بیشترین دستگاهای خود کار در سالهای اخیر ، اقتصاد سوخت تغییر می کند و به طور تناوبی تنظیم می شود ،کاهش وزن شدیدی توسط دستگاهای خود کار مبادرت می شود . آلومینیم به عنوان راه حل مهندسی ایده ال پیش نهاد می شود .چگالی  یک سوم آن استیل و انقباض و خاموش کردن لازم از یک دستگاه خود کار را قانع می سازد . اگر چه الومینیم تا وزنی پنج بار گران تر از استیل می باشد با وجود ارزش بالا در دو دوره گذشته مقدار الومینیم در اتومبیل به طور یک نواخت افزایش پیدا کرده است . کاوش الومینیم از سی و نه کیلو گرم 03/0 در سال 1976 به حدود 89 کیلو گرم ، 07/0 در میان 90 افزیش پیدا کرده است اگر چه این استفاده از الومینیم در بنیاد هزینه استیل بخش به بخش بوده است نتیجه هیچ تغییر طراحی بنیانی نیست بیشتر نفوذ الومینیم در حمل و نقل ، قطعات موتور و چرخ ها و ریخته گری با تعدادی انفصالات و کوبیدن می باشد


دانلود با لینک مستقیم


بدنه های اتومبیل

هوش مصنوعی

اختصاصی از ژیکو هوش مصنوعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هوش مصنوعی


هوش مصنوعی

نام کتاب:هوش مصنوعی

تعداد صفحات: 256

نوع فایل : pdf

جلد اول ویرایش دوم

مترجم: سهراب جلوه گر

قیمت:3000


دانلود با لینک مستقیم


هوش مصنوعی

نحقیق کامل درباره بررسی ضرورتها و نقش data center (مرکز داده) در فناوری اطلاعات

اختصاصی از ژیکو نحقیق کامل درباره بررسی ضرورتها و نقش data center (مرکز داده) در فناوری اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نحقیق کامل درباره بررسی ضرورتها و نقش data center (مرکز داده) در فناوری اطلاعات


نحقیق کامل درباره بررسی ضرورتها و نقش data center (مرکز داده) در فناوری اطلاعات

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 54 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست

 

  مقدمه     3 

  تعریف مرکز داده  3

  چرا مرکز داده  4  

  ویژگیهای مراکز داده  5

  مزایای اصلی مراکز داده  6

  الزامات و بایدها در خصوص مراکز داده 6

  خدمات مراکز داده  7

  ساختار مراکز داده  7

  اقدامات لازم جهت ایجاد مراکز داده 9

  معیارهای مورد توجه  10

  اجزای طرح  10

  سیستم عامل مناسب برای مراکز داده 11

  الزامات قانونی پیشگیری از سوء استفاده از خدمات مراکز داده 13

  الزامات قانونی ارائه خدمات استاندارد به مشتریان 15

  الزامات قانونی بهره برداری صحیح از خدمات مراکز داده 15

  الزامات قانونی تقسیم مسئولیتهای ناشی از ارائه خدمات مراکز داده 15

  ضرورت راه اندازی مراکز داده در ایران 16

  مزایای راه اندازی مراکز داده در ایران 16

  مزایای در اختیار داشتن مراکز داده در آینده 17

 

مقدمه

یکی از موضوعات مهمی که در گذشته همواره ذهن بشر را به خود مشغول کرده بود، انتقال مقاصد خود به مکانهایی بود که بهر دلیل نمیتوانست در آنها حضور فیزیکی داشته باشد. به همین خاطر بود که پس از قرنها، با اختراع سیستمهای تلگراف و تلفن، توسعه و پیشرفت علوم شتاب بسیار بیشتری به خود گرفت و به تدریج صنعت برقراری ارتباطات راه دور از چنان اهمیتی برخوردار شد که دولتها آن را یکی از ارکان اصلی حکومت خود قرار دادند و از این طریق به ابعاد ملی و بینالمللی آن توجه خاصی مبذول داشتند. کما اینکه در کشورمان نیز از ابتدای تشکیل دولت به مفهوم امروزی خود، یکی از وزارتخانههای دولتی، «وزارت پست تلگراف و تلفن» بوده است که امروزه به لحاظ پیشرفتهایی که در این حوزه‌ صورت گرفته، نام مناسب روزآمدتری تحت عنوان «وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات» برای آن گزینش شده است. امروزه فناوری ارتباطات به یکی از علوم پایه تبدیل شده است و دولتها سعی میکنند به میزان وسع خود، هرچه بیشتر بر روی آن سرمایهگذاری کنند. چرا که به خوبی به این موضوع واقف هستند که عصر حاضر، «عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات» است و کشوری میتواند ادعا کند پیشرفته است که در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

بدیهی است توسعه و پیشرفت «فناوری دیجیتال» و به تبع‌ آن «فناوری رایانه» در چند دهة اخیر نقش بسزایی در تحول این حوزه‌ داشته است. خصوصاً آنکه فناوریهای فیبر نوری، بیسیم و ماهواره، به مدد این فناوری توانستند رشد قابل ملاحظه خود را شاهد باشند. اما حدود یک دهه است که با ظهور «شبکههای اطلاعرسانی رایانهای»، این پیشرفتها به بهترین وجه خود به منصة ظهور رسیدهاند. این شبکهها با متصل کردن سراسر این جهان فیزیکی و خلق «فضای سایبر»، این امکان را در اختیار تمامی اشخاص قرار دادهاند که در راستای برقراری انواع ارتباطات در قالبهایی چون صوت، تصویر و متن، از گونههای متنوع خدمات آنها بهرهبرداری کنند.

طی چند سال اخیر، خدمات متنوعی که در شبکههای اطلاعرسانی رایانهای در سراسر جهان ارائه شدهاند، چنان توسعه و پیشرفت کردهاند که میتوان گفت هر یک به صنعت مستقلی تبدیل شدهاند و عمدتاً با سودآوریهای سرشار خود، به شدت مورد توجه دولتها قرار گرفتهاند،‌ به گونهای که متقابلاً آنها نیز سعی کردهاند با وضع یک سری قوانین و مقررات، فعالیتهای آنها را سامان بخشند و با جلوگیری از ارتکاب یا وقوع هرگونه ناهنجاری از طرف ارائهدهندگان اینگونه خدمات یا کاربران آنها، امکان بهرهبرداری حداکثر از شبکههای اطلاعرسانی رایانهای را فراهم آورند و از منافع مشروع و قانونی آن بهرهمند شوند.


دانلود با لینک مستقیم


نحقیق کامل درباره بررسی ضرورتها و نقش data center (مرکز داده) در فناوری اطلاعات